بدون دسته

تفاوت عملکرد پریز هوشمند با پریز معمولی

عملکرد پریز هوشمند

در این مطلب از مجله ویرالایتینگ به موضوع تفاوت عملکرد پریز هوشمند با پریز معمولی می‌پردازیم. می‌خواهیم بدانیم تفاوت پریزهای هوشمند و معمولی در چه هستند. در ابتدای این مقاله به شما بگوییم که می‌توانید برای تهیه انواع کلید پریز ویرا به فروشگاه ویرالایتینگ مرکز فروش کلید و پریز ویرا مراجعه کنید.

تفاوت عملکرد پریز هوشمند با پریز معمولی

در ابتدا لازم است که شما را با پریزهای هوشمند آشنا کنیم. پریزهای هوشمند ظاهری شبیه به پریز های معمولی را دارند. اما تفاوت عمده‌ای بین پریز های هوشمند و پریزهای معمولی وجود دارد. باید بگوییم که در نصب پریزهای  هوشمند دیگر نیازی به تغییر سیم پیچی ساختمان نداریم یا این که مانند پریزهای قدیمی آن‌ها را از جای خود در بیاوریم. فقط کافی است که دو شاخه‌ی پریز هوشمند را وارد پریز قدیمی کنید.

تفاوت پریز هوشمند با پریز های معمولی

1 . نیازی به تغییر سیم پیچی ساختمان نداریم.

2 . با پریزهای هوشمند تمام قسمت‌های منزل‌تان هوشمند می‌شود در صورتی که پریزهای معمولی این قابلیت را ندارند.

3 . میزان مصرف پایین انرژی و پایین آمدن هزینه‌های گزاف

4 . می‌توانید هر کجا که هستید لوازم الکتریکی منزل‌تان را کنترل کنید اما پریزهای معمولی این قابلیت را ندارند.

5 . ایجاد ایمنی در خانه و …

لوازم خانگی خود به خود عمل می‌کنند.

شاید که تعجب کنید معنی این جمله یعنی چه ” لوازم خانگی خود به خود عمل می کنند ” با یک مثال هضم این جمله را راحت‌تر می‌کنیم . مثلا زمانی که شما در بستر خواب خود می‌باشید گوشی موبایل خود را بر می‌دارید چای ساز، قوه ساز و هم زمان توستر را روشن می‌کنید. تا شما مسواک می‌زنید صبحانه شما در حال آماده شدن می‌باشد و تا به آشپزخانه بروید تا حدودی صبحانه آماده است.

باعث افزایش ایمنی می‌شود.

باید بگوییم که در قسمت داخلی این دستگاه یک سنسور گرمایی وجود دارد که از گرم شدن بیش از حد و یا داغ شدن وسایل الکتریکی جلوگیری می‌کند و به جای اینکه شما وسیله را از برق بکشد پریز هوشمند خود به خود این کار را برای شما انجام می‌دهد و از خطرات احتمالی جلوگیری می‌کند . همچنین از قابلیت‌های دیگری که می‌توان برای شما نام برد این است که این دستگاه در مورد میزان انرژی برق مصرفی مصرف کننده‌ها اطلاعات لازم را به شما بدهد و بگوید که کدام دستگاه‌ موجود در منزل هوشمندتان چه میزانی از انرژی الکتریکی را مصرف نموده است. با توجه به کم شدن روزافزون ذخایر انرژی و همین طور هزینه‌های گزافی که باید برای این ذخایر پرداخت شود ، قطعا این دستگاه هوشمند می‌تواند یک راه بسیار مناسب برایتان باشد.

راه حلی برای تمام حواس پرتی های ما

این پریزها قابلیت کنترل از راه دور را دارند مهم نیست که شما چه قدر از منزلتان دور شده باشید کافی است که شما لوازم برقی خانه خود را هوشمند کنید و این کار با وصل کردن لوازم هوشمند به سوکت هوشمند امکان پذیر است. شما به وسیله کوشی اندروید خودتان می توانید هر وسیله الکتریکی که به پریز هوشمند متصل است را کنترل کنید. پس می توانید که با خیال راحت از منزل خود خارج شوید و هیچ کونه نگرانی را به خودتان راه ندهید.


مطالب مرتبط :

1 . انواع پریز برق

2 . مراحل تعویض کلید برق

3 . مراحل نصب پریز توکار کابینت آشپزخانه


در این مطلب از مجله ویرالایتینگ به موضوع تفاوت عملکرد پریز هوشمند و پریز معمولی پرداختیم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید در زیر این مطلب با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت به تمام سوالات شما پاسخ می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *