بدون دسته

آموزش نصب کلید چراغ سقفی سنسوردار | نصب کلید و پریز | ویرالایتینگ

نصب کلید چراغ سقفی سنسوردار

در این مطلب از ویرالایتینگ به موضوع آموزش نصب کلید چراغ سقفی می‌پردازیم. ابتدا مراحل نصب را قدم به قدم توضیح می‌دهیم و سپس نکات مهمی که در نصب کلید چراغ سقفی باید در نظر داشته باشید را بیان می‌کنیم. در آخر به کاربردهای نصب چراغ سقفی می پردازیم. امیدوارم این مطلب از مجله دیجی سیماران برای شما مفید باشد.

نصب کلید چراغ سقفی سنسوردار

آموزش نصب کلید چراغ سقفی سنسوردار شامل دو مرحله کوتاه است اما نکاتی برای نصب وجود دارد که هر متخصصی می‌تواند رعایت نماید. نصب کلید چراغ سقفی دارای مزایای بسیاری است که از جمله می‌توان به مصرف بهینه برق، جلوگیری از انتقال آلودگی و بالا بردن امنیت اشاره نمود. آموزش نصب کلید چراغ سقفی به شما کمک می‌کند با شیوه کار چراغ‌های سنسوردار آشنا شده و بتوانید حین نصب دقت بیشتری داشته باشید.

نصب کلید و پریز چراغ سقفی

1 . مراحل نصب کلید چراغ سقفی

مراحل نصب کلید چراغ سقفی سنسور دار بسیار ساده و کوتاه است. برای نصب ابتدا پایه‌های چراغ را نصب نموده و سپس به نصب سنسورهای حرکتی بپردازید. شیوه کار چراغ‌های سقفی سنسور دار به این صورت است که توسط مادون قرمز حرکت اشیا تشخصی داده می شود و جریان ورودی بر قرار می‌شود و در نهایت چراغ ها روشن می شوند.

2 . نکات مهم در نصب کلید چراغ سقفی

در حین نصب چراغ سقفی سنسور دار به نکات زیر توجه نمایید :

  • چشمی‌ها دارای دو سیم هستند که برای ورود چشمی ها به مدار نیازی به اتصال سیم نول نیست.
  • چنانچه چراغ های سقفی سنسور دار را در محلی نصب می کنید که نیاز به عبور و مرور زیاد نیست بهتر است تایم چراغ ها روی همان تنظیمات پیش فرض کارخانه که معمولا 10 تا 15 ثانیه است قرار گیرد در غیر اینصورت می توانید روی 40 ثانیه یا بیشتر قرار بدهید.
  • چراغ های چشمی سقفی به ترتیب روشن می شوند و امکان روشن شدن همزمان وجود ندارد.
  • زاویه دید هر یک از سنسور ها متفاوت است و با توجه به سقفی بودن سنسور ها اغلب دارای زاویه دید 90 درجه هستند.
  • برای نصب چراغ های سقفی می توانید از متخصصین کمک بخواهید چرا که در صورت بروز مشکل عیب یابی سریع تر و راحت تر انجام شود.
  • چراغ ها در رنگ های مختلفی وجود دارند و اغلب رنگ سفید و یا زرد انتخاب می شود.

3 . کاربرد چراغ های سقفی سنسوردار

چراغ‌های سقفی سنسور دار در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود و دارای مزایای بسیاری است. سنسور موجود در این چراغ‌ها از جمله سنسورهای حرکتی است که به حرکت اشیا حساس بوده و به همین علت در مکان‌هایی که امکان رفت و آمد زیاد و عجله‌ای است از چراغ سنسوردار استفاده می‌شود که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

نصب کلید و پریز چراغ سقفی

  • روشنایی پارکینگ ها
  • روشنایی محیط‌های راهرو
  • راه پله ها
  • سرویس‌های بهداشتی

با توجه به اینکه برخی از چراغ‌های سقفی را می‌توان در رستوران‌ها و محیط‌های اداری و ساختمان‌های صنعتی استفاده نمود ممکن است خرابی‌هایی برای چراغ‌ها به وجود بیاید و عملا امکان رفت و آمد در محیط‌های بزرگ‌تر با مشکل مواجه شود. لذا زمانی که هر یک از چراغ‌ها با مشکل مواجه شد نیاز به نصب مجدد و تعویض دارند. اگر سیستم چراغ‌های سنسوردار با مشکل مواجه شود نیاز است کل سیستم تعویض گردد.


مطالب مرتبط :

1 . آموزش نصب آیفون تصویری تابا

2 . آموزش تبدیل کلید برق به پریز

3 . استاندارد نصب کلید و پریز


در این مطلب از مجله دیجی سیماران به موضوع آموزش نصب کلید چراغ می‌پردازیم. نحوه‌ی نصب کلید و پریز ، مراحل و نکات مهم در نصب بر روی دیوار را بیان می‌کنیم. ما در این مطلب سعی کردیم تمام نکات مهم را بیان کنیم تا بتوانیم سوالات شما را در این زمینه بر طرف کنیم. در صورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه می‌توانید در زیر این مطلب با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما پاسخ می‌ دهند.

2 دیدگاه در “آموزش نصب کلید چراغ سقفی سنسوردار | نصب کلید و پریز | ویرالایتینگ

  1. پدرام اشکبوس گفت:

    ممنون از مطلب آموزندتون

    1. alilog گفت:

      سپاس از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *